Click for more products.
No produts were found.

Garantie en klachten

Garantie

Op alle producten die worden aangeboden door Direct Kweken zijn de garanties van toepassing welke worden verstrekt door de fabrikant van de artikelen. De garantie is alleen geldig indien een originele aankoopfactuur kan worden overlegd. Indien producten met gebreken of beschadiging zijn geleverd, dient dit binnen 3 werkdagen na levering aan Direct Kweken gemeld te worden. Wij raden aan glaswerk bij ons in Houten af te halen. Indien u het toch verzonden wenst te hebben, is Direct kweken niet aansprakelijk voor eventuele schade. Tenzij sprake is van grove schuld of nalatigheid, is Direct Kweken niet aansprakelijk voor eventuele gevolg- en/of schade (veroorzaakt door onder meer ondeskundig gebruik) of artikelen met gebreken. Direct Kweken is niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt doordat de website of vestiging niet bereikbaar en/of niet beschikbaar is voor bestellingen. De koper is zelf verantwoordelijk voor de keuze, het gebruik en de toepassing van de bestelde artikelen bij Direct Kweken. Direct Kweken verstrekt zoveel als redelijkerwijs mogelijk is productinformatie ten behoeve van de overeenkomst.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@directkweken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Menu

Settings